Gå til sidens indhold

Køb af varer og tjenester - service­erhverv

COVID-19: Beslutningstagerne har brug for viden om, hvordan COVID-19 påvirker samfundsøkonomien lige nu. Derfor er din indberetning også vigtig i denne ekstraordinære situation. Tak for dit bidrag til statistikken. Læs om COVID-19 og indberetning

Indberet på Virk.dk:

Start indberetning

Virksomheder bruger typisk ca. 1 time på denne indberetning.

Indberetningsfrist

Fristen for indberetning er 25. februar 2021 for regnskabsåret 2019.

Vejledning

Kontakt

Support til indberetning

Formål og anvendelse

Statistikken belyser køb af varer og tjenester i serviceerhvervene.

Nye serviceerhverv udvælges hvert 2. år.

Tallene offentliggøres ikke, men bruges af Nationalregnskabet.

Læs mere om indberetning til Danmarks Statistik

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist

Databeskyttelse af personoplysninger

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger mv.

Læs mere om databeskyttelse

Anbefalede browsere

Digitale blanketter fungerer ikke optimalt i Internet Explorer. Brug en moderne browser, fx Chrome, Firefox eller Edge. 
NemID nøglefil fungerer ikke i Edge og Safari.

Læs mere om understøttede browsere