Gå til sidens indhold

Øvrige arbejds­omkostning­er

COVID-19: Beslutningstagerne har brug for viden om, hvordan COVID-19 påvirker samfundsøkonomien lige nu. Derfor er din indberetning også vigtig i denne ekstraordinære situation. Tak for dit bidrag til statistikken. Læs om COVID-19 og indberetning

Indberet på Virk.dk:

Start indberetning

Hent en udskriftsvenlig oversigt over spørgsmål:

Indberetningsfrister

Fristen for indberetning er 23. april 2021.

Vejledning

Se vejledning på indberetningsskemaet.

Kontakt

Support til indberetning

Formål og anvendelse

Statistikken belyser arbejdsomkostningerne på årlig basis. Her indberettes bl.a. lovpligtige omkostninger, aftalebestemte omkostninger samt frivillige omkostninger. Lønoplysningerne hentes automatisk fra lønstatistikken.

Læs mere om indberetning til Danmarks Statistik


Emneside: Arbejdsomkostninger

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist

Databeskyttelse af personoplysninger

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger mv.

Læs mere om databeskyttelse

Anbefalede browsere

Digitale blanketter fungerer ikke optimalt i Internet Explorer. Brug en moderne browser, fx Chrome, Firefox eller Edge. 
NemID nøglefil fungerer ikke i Edge og Safari.

Læs mere om understøttede browsere