Gå til sidens indhold

Byggeriets køb af varer og tjenester

COVID-19: Beslutningstagerne har brug for viden om, hvordan COVID-19 påvirker samfundsøkonomien lige nu. Derfor er din indberetning også vigtig i denne ekstraordinære situation. Tak for dit bidrag til statistikken. Læs om COVID-19 og indberetning

Indberet på Virk.dk:

Start indberetning

Indberetningsfrister

Fristen for indberetning er 3. november 2020 for regnskabsåret 2019.

Vejledning

Se vejledningen på indberetningsskemaet.

Kontakt

Support til indberetning

Formål og anvendelse

Statistikken belyser udvikling i bygge- og anlægsvirksomheders køb af råvarer og tjenester. Her indberettes detaljerede oplysninger om råvare- og tjenestekøb.

Læs mere om indberetning til Danmarks Statistik



Emneside: Byggevirksomheden

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist

Databeskyttelse af personoplysninger

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger mv.

Læs mere om databeskyttelse

Anbefalede browsere

Digitale blanketter fungerer ikke optimalt i Internet Explorer. Brug en moderne browser, fx Chrome, Firefox eller Edge. 
NemID nøglefil fungerer ikke i Edge og Safari.

Læs mere om understøttede browsere