Gå til sidens indhold

Boformer

COVID-19: Beslutningstagerne har brug for viden om, hvordan COVID-19 påvirker samfundsøkonomien lige nu. Derfor er din indberetning også vigtig i denne ekstraordinære situation. Tak for dit bidrag til statistikken. Læs om COVID-19 og indberetning

Indberet på Virk.dk:

Start indberetning


Der findes to indberetningsmetoder:

Excel-løsning

Du skal benytte det regneark, som I har modtaget af Danmarks Statistik. Arket skal løbende udfyldes, så I skal fortsætte med at bruge det samme regneark indtil I får sendt et nyt.

Txt-fil-løsning

Indberetningerne skal indeholde ind- og udskrivninger for det indeværende år samt de to foregående år. Dvs. at alle ophold, som har en udskrivningsdato i indeværende år samt de to foregående år eller åbne ophold uden en udskrivningsdato, altid skal være indehold i filen.

Indberetningsfrister

Periode Frist
1. kvartal 29. april
2. kvartal 30. juli
3. kvartal 29. oktober
4. kvartal 31. januar 2022

Databekendtgørelse
Kontakt

Udsættelse af frist og problemer med at indsende data:

Support til indberetning

Faglige spørgsmål:

Skriv til: bosted@dst.dk eller ring direkte til:

Henriette Rosenstrøm 39 17 34 44

Sofie Biering-Sørensen 39 17 33 67

Om statistikken

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist

Databeskyttelse af personoplysninger

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger mv.

Læs mere om databeskyttelse