Gå til sidens indhold

Kvindekrise­centre og ambulante tilbud

Indberet på Virk.dk:

Start indberetning

Bemærk: Fra 3. kvartal 2021 og frem skal der også indberettes for henvendelser på kvindekrisecentre. Vi har sendt et regneark til jeres digitale postkasse (e-boks). Upload indberetning via virk.dk ved at klikke "START INDBERETNING" herover.

Indberetning via virk.dk kræver NemID medarbejdersignatur. Registrering af ophold og henvendelser skal løbende udfyldes, så det er opdateret i starten af hvert kvartal og herefter indsendes til os – I skal således bruge den samme indberetningsløsning hele året.

Indberetningsfrister

Periode Frist
1. kvartal 2022 29. april 2022
2. kvartal 2022 29. juli 2022
3. kvartal 2022 28. oktober 2022
4. kvartal 2022 27. januar 2023

Kontakt

Kontakt krisecentre@dst.dk eller ring direkte til:

Jonas Elmose Larsen 39 17 37 04

Om statistikken

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist

Databeskyttelse af personoplysninger

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger mv.

Læs mere om databeskyttelse