Gå til sidens indhold

Kvindekrise­centre og ambulante tilbud

COVID-19: Beslutningstagerne har brug for viden om, hvordan COVID-19 påvirker samfundsøkonomien lige nu. Derfor er din indberetning også vigtig i denne ekstraordinære situation. Tak for dit bidrag til statistikken. Læs om COVID-19 og indberetning

Indberet på Virk.dk:

Start indberetning

OBS: I brev udsendt 25. marts 2021 er oplyst, at der for 2. kvartal også skal indberettes henvendelser på Kvindekrisecentre. Dette gælder først for 3. kvartal. Vi beklager fejlen.

Bemærk: Vi har sendt et regneark til jeres digitale postkasse (e-boks). Upload regnearket via virk.dk ved at klikke START INDBERETNING herover. Indberetning via virk.dk kræver NemID medarbejdersignatur. Regnearket skal løbende udfyldes, så det er opdateret i starten af hvert kvartal og herefter indsendes til os – I skal således bruge det samme regneark hele året.

Indberetningsfrister

Periode Frist
1. kvartal 2021 23. april 2021
2. kvartal 2021 6. august 2021
3. kvartal 2021 22. oktober 2021
4. kvartal 2021 21. januar 2022

Kontakt

Kontakt krisecentre@dst.dk eller telefon: 39 17 30 96

Om statistikken

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist

Databeskyttelse af personoplysninger

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger mv.

Læs mere om databeskyttelse