Gå til sidens indhold

Udenrigshandel med tjenester – screening

COVID-19: Beslutningstagerne har brug for viden om, hvordan COVID-19 påvirker samfundsøkonomien lige nu. Derfor er din indberetning også vigtig i denne ekstraordinære situation. Tak for dit bidrag til statistikken. Læs om COVID-19 og indberetning

Indberet via virk.dk

Start indberetning

Indberetningsfrist

Fristen for indberetning er 25. juni 2021.

NB: Kontakt os på dst.dk/sos ved evt. behov for længere frist grundet COVID-19.

Deltagelse i undersøgelsen er lovpligtig.

Vejledning

Supplerende oplysninger

Hvad skal indberettes?
Hvad er en tjeneste?
Hvorfor er jeg udvalgt til undersøgelsen?
Jeg har ingen udenrigshandel med tjenester – hvorfor skal jeg indberette?
Lovhjemmel

Kontakt

Support til indberetning

Kontakt statistikkontoret om indberetningens indhold

uhtjenester@dst.dk

Formål og anvendelse

Udenrigshandel med tjenester – screening er en vigtig del af Danmarks Statistiks opgørelse af udenrigshandel med tjenester, idet undersøgelsens resultater udgør grundlaget for den løbende produktion af statistikken. De endelige tal for udenrigshandel med tjenester bruges bl.a. til at beregne betalingsbalancen.

Emneside: Udenrigshandel med tjenester

Se Nyt fra Danmarks Statistik

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist

Databeskyttelse af personoplysninger

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger mv.

Læs mere om databeskyttelse

Anbefalede browsere

Digitale blanketter fungerer ikke optimalt i Internet Explorer. Brug en moderne browser, fx Chrome, Firefox eller Edge. 
NemID nøglefil fungerer ikke i Edge og Safari.

Læs mere om understøttede browsere