Gå til sidens indhold

Udenrigs­handel med tjenester - årlig

Har du modtaget en rykker efter at have indberettet? Grundet driftsproblemer med NemID er henvendelser via Digital Post til nogle indberettere blevet forsinket i dagene mellem 20/6 og 27/6. Hvis du har indberettet i denne periode og alligevel har modtaget en rykker via Digital Post, kan du se bort fra denne. Er du i tvivl, kontakt os på www.dst.dk/sos.

Her indberettes udenrigshandel med tjenester og poster til betalingsbalancen, som vi ikke har andre kilder til. Sidstnævnte omfatter blandt andet varehandel med udlandet, hvor varerne ikke kommer fysisk til Danmark.

Indberetning via IDEP.web

Start indberetning

Se vejledninger og skabeloner til indberetning via IDEP.web

Indberetningsfrist

Fristen for indberetning af 2021 er 24. januar 2022.

Vejledninger til indberetning

Supplerende oplysninger

Kontakt

Support til indberetning

Kontakt statistikkontoret om indberetningens indhold

uhtjenester@dst.dk

Formål og anvendelse

Formålet med statistikken er at belyse den danske udenrigshandel med tjenesteydelser (import og eksport af tjenester). Statistikken belyser både ydelsens art og det land/område, der handles med.

Læs mere om indberetning til Danmarks Statistik



Emneside: Udenrigshandel med tjenester

Se Nyt fra Danmarks Statistik

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist

Databeskyttelse af personoplysninger

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger mv.

Læs mere om databeskyttelse

Anbefalede browsere

Digitale blanketter fungerer ikke optimalt i Internet Explorer. Brug en moderne browser, fx Chrome, Firefox eller Edge. 
NemID nøglefil fungerer ikke i Edge og Safari.

Læs mere om understøttede browsere